Mukaddes34 Hanımlar biraz tuhaf bir soru olabilir gene de danışmak istedim. Malum virüs var ve ben hiç dışarı çıkamıyorum kuaför hak getire. Tüh azaltacak nasıl ürünler kullanıyorsunuz. Tavsiyeye ihtiyacım var. Memnun olduğunuz ürünler var mı?
Biranne91 Mukaddes34 vücut bölgesine göre ağda, epilaör, eldiven 🤷 hiç kuaföre gitmedim vücut temizliği için
Aras-ve-annesi Mukaddes34 bacak kol koltuk altı için ağda kullanırım evde kendim yaparım. Tabi uzun süredir oğlumdan zaman bulamıyorum aldım başımı gidiyorum 🙄 bikini bölgesi içinde Gillete venus kullanıyorum memnunum
Mrw-95 Mukaddes34 reklamlarda çıkıyor şimdi ıce therapy jel diye eczanelerde satılıyormuş istenmeyen tüyler için 3 seansta tüyleri yok ediyormuş lazer gibi ama kullanmadım tabi sadece duydum denemeyi düşünüyorum şahsen benim açımdan da zor oluyor tek başıma bakıyorum bende kızıma
[silindi] Mukaddes34 valla onu bilemem kendimi bildim bileli jiletle alıyorum sadece Bi hamileliğim de 3 4 defa agdaya gittim ama boşuna eziyet deyip bıraktım bide ağda için uzamasını beklemek gerekiyor o süre zarfında tüyler çıkana kadar rahatsız oluyo insan.zaten sürekli duşa giriyoruz haftada Bi kere duşta hallediyorum 5 dakikamı almıyor.ağda yapmak felan akıl işi değil bence boşuna eziyet
Mukaddes34 Biranne91 kuaför den kasttım güzellik merkezleri oluyor ya lazer epilasyon gibi bütün vücuda yapılıyor yüzde dahil bende doğumdan sonra sıkıntı yaşamaya başladım çocuğuma tek bakıyorum etkili bi çözüm arayışındayım
Mukaddes34 [silindi] ben hep ağda yaptım son zamanlarda jilet kullanmaya başladım tabi Kaş bıyık sorunu da var bıyığı halleşiyorum ama Kaş kalıyor bari bende etkili bir çözüm bulayım dedim
Mukaddes34 Mrw-95 evet onu bende duydum ama denemedim eşime diyeceğim işten çıkacakta aklına gelirse alır çocukla zor oluyor sizi anlaya biliyorum
Mrw-95 Mukaddes34 banyoya girdikçe oramı buramı derken zor oluyor banyoya bile zar zor giriyorum çünkü kızım gündüzleri bana bağımlı resmen kucağımdan bırakınca uyanıyor bırakmadığım zaman 2-3 saat uyuyor bırakınca 15 dk uyuyor geceleri bağımsız benden o zamanda yemek yap evi topla temizle banyo yap derken yorgun düşüyorum kıl tüy hak getire zaten gerçekten zor oluyor 😊
Mukaddes34 1ogretmenanne ağdayı çocukla nasıl yapıyorsunuz yanlış anlamayın çok huysuz bi oğlum var ec bile zor gidiyorum ben 😪
1ogretmenanne Mukaddes34 eşim geldiğinde bırakıyorum bi 20 dk geçerli sırada hemen hallediyorum canım elim alıştığı için hemen bitiyor
Mukaddes34 Mrw-95 bacım beni tarif ettim oğlum uyuyacak yarım saattir sallıyorum sallamayı bıraktığım an uyanıyor eşimde aradı şu virüs derdinde maça gidebilir miyim diyor ah ben nerelere gideceğim bilmiyorum ki bırak kıl tüy derdim bitsin