Nrnfth normalde çok bekliyorduk. büyük oğlumu da oraya götürdüm hep. Çok memnunum fakat bu pandemide yoğun mu muayeneyi uzun tutuyorlar mı onu merak ettim. Bebeği muayene edip hadi içerde giydirin hoooop emzirme odasına.. Sıradaki hasta. Emzirme odasında en az 2 bebek daha… Bunlardan çekiniyorum. Ama doktorları hemşireleri çok iyi