attbianne Bestiron damla aldım bugün vegaferon huysuzluk yaptığı için bestiron damla pütürlü tadıda ekşi normali boylemidir acaba
Mineetik attbianne evet tadı ekşi ve pütürlü çalkalama dan verdiğinizde pütürsüz oluyor ama çalkalayın verdiğinizde pütürlü olur ki öyle olması lazim zaten
Hayatmavisi Bende bugün başladım bestiron kan damlasına. Şimdi siz öyle söyleyince tadına baktım ama benimki öyle değil.