Aydanzeyd Annisler 2 gun oldu anne oldum ben🍼🤲🏻Cok sukur. Bebegim sutunu icip uyuyor yada icmeden uyuyor cok uyuyor yani normal mi? Herkeste bogle mi?bu arada sutum az az geliyor
Pamuk_seker Aydanzeyd 2 satte 1 beslemen gerekir onun harici bebekler ilk zamanlar gunluk 18 19 saat uyumalari normaldir
Aydanzeyd Ikrabebek amin canim cumlemizin🤲🏻Evet ogle yapiyorum ama bazen uyaniyor sinirli oluyor geri uyuyor😁
Ikrabebek Aydanzeyd bizimki de öyleydi. Bi de benimki erken doğdu biraz gününü tamamlayana kadar uyudu uyansın diye bekliyoduk öyle. Ama hiç aç bırakma sarılık olur. Bol bol emzir sütün azsa mama takviyesi yap
Nako Gündüz 1bucuk saatte gece 2 saatte bir emme gücü hafifse hatta daha sık emzirmen gerekiyor. Gerekirse 20saat memede kalsın ama bu korona döneminde sarılık etmeyin bebeğinizi