Bebeğim 43 günlük.. doğduğunda 3060 olarak doğdu doğumdan 5 gün sonrasında 2800 dü doktor mama ver dedi ama sütüm ola ola mama vermek istemedim daha sonra bir göğsümü emzirirken diğerini sağıp biberonla verdim çok güzel beslendi anne sütüyle güzelce kilo aldı yalnız bir hafta önce mememde neredeyse kriz geçiriyordu 😔 çünkü biberonu vermeyi fazlalaştırmıştım hep sağıp sağıp verdim memeden az gelmesini sevemedi biberon daha çok getirdiği için hoşuna gidiyordu biberonu kestim bu sefer kilo vermeye başladı çok çaresizim 37 gün uykusuz kalıp beslediğim çocuğum şuan kilo veriyor yorumlarınızı bekliyorum 😔😔