Svdasya 3,5 aylık kızımın boynu çok kötü pişmiş neler yaparak neler kullanarak önleyip geçmesini sağlıyorsunuz anneler ??
Mrw-95 Svdasya boynunu sildim ben hep pamucak olup temizlemediğimde pişik oluyordu ıslak mendille değil ağız mendili var onu Gül suyuyla ıslatıp gün aşırı sildim bide doktorum troyd diye krem verdi onu sürdüm toparladık 3 günde
Defnedilan34 Svdasya ılık su pamukla sil güzelce kurula hamazinc veya trosyd krem aldır eczaneden çok ince sür terleyip islak kalmasına izin verme sürekli kurula orayı canım