Yeniannekk 2 ayına kadar çok iyi iştahı olan bebek bi anda süt içmez hale geldi ayda 2 kilo 2.5 kilo alıyordu sadece anne sütü alıyor ama 1 haftadır iştahınyarı yarıya gitti ağzında pamukçum yok gazı var ama gazı eskiden de vardı anlamıyorum
Damla93 Yeniannekk ya bu dönemlerde oluyo heralde benimkide öyle 1 hafta sonra 3 aylık olucak 2 2 haftadır falan öyle çok iştahlıydı şimdi gitti o iştah bıraksam 6 saat içmiycek süt çok az içiyo malesef bende hiç anlam veremedim bu duruma
Seyda17 Yeniannekk bugün tam 3 aylık olduk 5 gündür benim bebeğim de böyle emmeye başladıktan 3 dk sonra ağlamaya başlıyor emmek istemiyor gazdan diye tahmin ediyorum önceden de gazı vardı ama böyle yapmıyordu sadece akşam saatlerinde huysuzlanıyordu şuan her zaman huysuz kilo almıcak diye çok korkuyorum
Bng Benimki de ilk ay fena kilo almadı,1-2 haftadır içtiği sütün yarısını zor içiyor ve uyuyor,zorla besliyorum.sonu ağlamaklı bitiyor hep.zorlamak istemiyorum ama beslenmesi kilo alması gerek.
2822020 Yeniannekk aşı yapılınca benim kızım iki üç gün öyle bi alıp bi almazdı hemde ateşi olurdu öyleyse normal ama hiç almıyorsa o kötü çünkü daha çok küçük bağışıklığı çok çabuk düşer. Memeden de kesilir ama sakın yorulup almıyor diye vermemezlik yapma sen çok çabala emin ol alacaktır. Benim kızım kolik saatlerce almadığını bilirim. Bide az bişey göğsüne reçel sürüp dener misin?
Yeniannekk 2822020 ben sağıp veriyorum sezeryanluydım zayıf doğdu emmeni ondan dolayı ama bu haftaya kadar iyi toparladık 1 haftadır içiyor Ama eskiye nazaran bayapa azaldı
Damla93 Damla93 bende sağıp veriyorum benimde var sütüm çok şükür ama hep bi kavga halinde almıyo içmiyo gece kalkmıyo bile keyfi yerinde olmasa hasta dicem ama tuhaf yani