Kızlar merhaba . Oğlum 8 aylık hiç birşey yemek istemiyor yemiyorda oyunla vs de kanmıyor . 6.aydan beri böyle isteksiz . Kaşıktan nefret ediyor elle beslenmek istiyor o da keyfi isterse . Tamam elle vereyim de nereye kadar elle vereyim herşey verilmez ki . Çok zorlanıyorum . Köfte ekmek vs çiğniyor ama kaşığı gördüğü anda hiç bir şekilde almıyor . Sebze püresini ekmeğe banıp öyle vermeye çalışıyorum neyi nasıl sunayım önüne bilemiyorum her öğün saati facia bizim evde . Bu yüzden hala neyi seviyor anlayabilmiş değilim zaten birgün sevdi sandığım şeyi ertesi gün yemiyor . 8 aylığız ama günlük yemesi gereken ek gıdanın yarısını bile yemiyordur . Çok darlandım bu hep böyle mi sürecek fikir verin .