Yani kilo alımı çok kötü değil ama bu gidişle kilosu dusecek diye korkuyorum. Biraz gazdan da kaynaklanıyo bazen içmek istiyo ama iki yudumdan sonra kivraniyo çok takiyorum kafaya daha bunun diş çıkarma süreci var o süreçte zaten verecek diye biliyorum neyse Allah sağlık versin bebeklerimize