AlmilaDoga annediyeabartmayin ben de 3aylıkken 1-2haftaya yakın yaşadım bu süreci öncelikle tek yapman gereken sabırlı ve sakin olmak ..meme reddi ni araştırdığımda hiç memeyi tutmaması gerekirdi uykudayken de ..geçici bi süreç ama bu süreçte asla memeyle kavga ettirme inatlaşma ..uyutup emzirdim sonra da geçti çok şükür ..çok zor bi durum ama geçecek 🌸
annediyeabartmayin AlmilaDoga nasıl yani canım emmesi için zorlamayayım mı? Çok acıkıp kendi almasını mı beklemeliyim
sokomel üç buçuk ayda birkaç gün gündüzleri memede kafayı geri çekerek ağladı. gece normal emiyordu. birkaç gün sonra geçti. sizinki ne kadardır sürüyor?
Gtfssdh annediyeabartmayin benimki de yapıyor annemde kalıyorum annem uyutup veriyor yoksa çoktan bıkıp mamaya geçmiştim
AlmilaDoga annediyeabartmayin ya ben o dönemde ilk önce uyuttum dalınca uykuya alıp emzirdim ve böylece karnı toktu çoğunlukta çok şükür ama uyanıklen vermeye kalktığımda yay gibi geriodu kendini istemiodu(gaz problemi değil) ağlıodu mesela kimisinde ten teması işe yarıyor ilk gğnler denedim pek olmadı o bende