1prens1prensesannesii Alıp memnun kalan var mı?? Pış pış yapmaktan yoruldum valla kullanışlı ise almayı düşünüyorum
Mrw-95 1prens1prensesannesii ben kullanıyorum hem titreşimli var hem de sallanan var ama kızım ikisinde de uyumuyor sadece içinde oturuyor o kadar
espalp 1prens1prensesannesii baby plus tango kullandık çok memnundum. Ama 5 aylık olunca yere almak zorunda kaldık hunharca sallanmAya başladı çünkü içinde. Yerde biz salladık sonrasında
Burcem 1prens1prensesannesii bende pregonun ana kucağı aldım bebeğim 22 günlük gaz sancımız oluyor koyuyorum içine açıyorum titreşimini ama 1. Kademe de kendi kendine uyurmuş bile içinde 😊 hem gündüz bana da yardımı oluyor içinde kaldığı süreçte işlerimi yapıyorum yani ben memnun kaldım
Nurhan54 1prens1prensesannesii biz ilk orego gaby aldik ama nemnun degikiiz titerismde bebek asla uyumadid ve huzuursuzladni sonradan joie sansa alik onuda ottomarik kismini svdi tutresimini yine. Sevemedi