Za96 Merhaba arkadaşlar kameralı telsiz önerileriniz var mı benim için önemli olan çekim mesafesi çünkü evim dubleks ve en hafif kıpırtıda uyarı vermesi sizin kullandıklarınız neler
AlmilaDoga Merhaba ben motorola nınkini kullanıyorum e bebekten almıltım yani memnunum çok işime yaradı wifi ye destek duymadan çalışması çok anivantaj oldu