Bebeğim 1.5 aylık. Memeyi bazen çok güzel kavrıyor. Ancak çoğu zaman yanlış kavrıyor. Bu nedenle meme ucum çatladı, çok acıyor. Birkaç yöntem gördüm internette ama hep yenidoğan da uygulanmış. Oğlum büyüdüğü için onda işe yaramadı. Sizin başınıza geldi mi? Nasıl çözdünüz? Acaba emzirme koçu ile mi görüşsek? İstanbulda bildiğiniz emzirme koçu var mı?