Minikkmucizeem bebek kaç kg mış ki? Hoş kaç kg olursa olsun normal doğuma engel değil. Instagramda yusuf olgaç var hikayeni anlatıp danışabilirsin.
Emzirme ve süt olayına gelince, bu tamamen hormonlar ve salınımıyla alakalı. Normal doğumda daha sağlıklı olması oksitoksin, prolaktin gibi hormonların doğal yolla yüksek bir şekilde salgılanmasıdır ki bu iki hormon da süt arttırır. Özellikle doğumdan hemen sonra bbebeğinanne gögüsüne bırakılmasıyla hormonal seviye tavan yapar diyebiliriz :)
Sezeryan ameliyatı gerçekten zorunlu ise doktorundan anne bebek dostu sezeryan talep ederek bebeğini doğduğunda gögüsüne alabilirsin