Arkadaşlar merhaba ek gıdaya geçen ay başladık sadece mama ile beslendiğimizden. Sabah uyanınca mama 2 saat sonra meyve ( bugünden itibaren kahvaltıya başladık) 11 givi mama yine 2 saat sonra sebze püresi 3 gibi mama 6 gibi muhallebi 8-9 giib sa mama veriyorum sizler nasıl yapıyorsunuz gece bir defa besliyorum