Ozge1990 valla ilkdogum olduğu icin pek bilgim yok doğum yapmadan once adet görmezdim ilaçsız kistim var diye zaten tedavi ile gebe kaldım. Doğum sonrası 30.günü temizlensin lohusaliktan bugün tam 2.ayim ve lavaboda afedersiniz temizlenirken kanamam olduğunu farkettim adet oldum belliki ama kanamam ne kadar şiddeti ne su an bilmiyorum umarım yine duzensizlesmez.