RundownMom Ummebrar ya hamileyken kendini tutmak çok zor bence. Ben hayatımda öyle iştahlı olmadım. Acıkmadan yiyordum. Allah gebelerin yardımcısı olsun
espalp Ummebrar 6 kilo ile doğuma girmiş biri olarak çok gurur duyuyorum bu konuda kendimle 💪🏻 Ki şu an süt diyeti sebebiyle hiç kilo veremiyorum. Kendim kiloluydum zaten eğer bebekle daha fazla alsaydım kabus gibi olurdu benim için
Nur_emir Ummebrar gercekten de cok haklısınız hamileliğimin 30 haftasina kadar cok az kilo almıştım bebeğimin gelişiminde sıkıntı olmuştu kafa ölçümü 2 hafta öndeydi ve bacakları 2 hafta geriydi doktorumda dahil olmak uzere herkez daha fazla yemem gerektigini soyledi ve dr vitamin ilaçlarımı değiştirdi balık yağı hapı verdi ve doguma kadar kullandım sonucunda oglum 3325 gr doğdu ben ise 64 ile hamile kalıp 86 ile dogum yaptım 7 ay oldu ve sadece 2 kilo verdim suan çok pişmanım çünkü bebeğimin bir sıkıntısı yokmuş sadece bacaklari 1 hafta geri onunda ırsi olabileceğini soyledi çocuk doktoru
Sennha Ummebrar bencede çok yemekle bebeğin kilo almasının ilgisi yok bana sorarsan ben yiyorum şimdi 2. Hamileyim yine yiyorum gece saat 1-2 hamburger patates bayılırım yemeye😂😂ama benim kilolar gidiyor çok şükür o yüzden 9 ayı kendime ödül olarak veriyorum sınırsız canım ne zaman ne saatte isterse yiyorum valla doğumdan 4 ay sonra sıkı diyet spor tabi🤪
Mom567 Ummebrar bana hiç öyle diyen olmadı ki ben dikkat ettim hem yediklerime sadece 5 6 7 aylarda aşırı bir iştahım vardı ama yine de dikkat ettim şimdi sadece 4 kilom kaldı
Solyanim Ummebrar Önemli olan sağlıklı ve düzenli beslenmek bence .Ne kadar çok yersen bebekte o kadar kilo alır diye birşey yok ki. Okuduğunuz bilgi doğrudur banada doktorum kilo ve boy ana rahmine düştüğünde belli olur demişti 🤗
Lalin Ummebrar ben de size katılıyorum sağlıklı beslenip yeteri kadar kilo alma konusunda. Fakat şunu da eklemek isterim ki; bence annelerin veremediği kiloların büyük çoğunluğu doğumdan sonra süt olsun diye yediklerinden oluşuyor. Yoksa doğum kiloları maksimum üç ay içerisinde gidiyor zaten. Kalıcı kilolar olduğunu düşünmüyorum hamilelikte alınan kiloların. 🤗
Ececik07 Ummebrar evet doğru doktorum da aynı şeyi söyledi en fazla bebeği 200-300 gr etkilersin başka etkileyemezsin dedi. Ben kilolarımı doğumla gerçekten verdim ama şansa falandı herhalde veremeyen çok kişi var.
Nurnil Ummebrar aynen katılıyorum size ve bir de amannn bebeğimden kıymetli değil ya onun için yiyorum diyenlere ayar oluyorum 😂😂
Mrs_Sunshine Ummebrar Hamileliğinde tam 11 kilo aldım bebeğim 3340 gram doğdu. Çok yemekle alakası yok😍😍