Benim bebeğim de 8,5 aylık. Aşırı iştahlı ve yemeye meyilli bir bebek ti ama bir haftadır ağzını kitliyor ve yemiyor. :( en sevdiği şeyleri bile zorla 1 kaşık veya hiç yemiyor. O kadar zorlanıyorum ki kabız da bir bebek. Ne yapacağımı bilmiyorum ya :(