Canım şöyle söyleyim bizim de yüzlerimiz böyle oldu doktor isilek dedi besin alerjisiyle ilgili bişey demedi . Ama benim bebeğim çok huzursuz ve gazlıydı aşırı derecede doktor relactaz damlaya başladı gaz problemi biraz çözüldü derken ağlama krizlerimiz başladı kolik mi diye süphelendik tekrar doktoruyla görüştüm süt ürünlerüni yasakladı süt alerjisi diyeti yapıyorum şu an bebeğim ondan sonra rahatladı hala gazı ve huzursuzluğu var ama şimdi daha iyi bence bi kaç gün süt ürünlerini kes yumurtada dahil bebeği gözlemle