Deletedmom310 bence yok. Keza cok okuduk burada erken baslayip yemek secenleri.
her bebek ayni degil. Benim ki 1 yasina kadar secmedi. Sebzelerin hepsini yedim. Sonra kendinin farkinda olmaya baslayinca istemez oldu.
21 aylik. Yine yavas yavas yemeye basladi.
bu yemek isi sabir isi.
her daim yemek yiyen cocuklar hakikaten mucize bebekler bence.
180 gun dolmadan baslamayin. Ne bobrekleri hazir ne midesi ne bagirsaklari.