Bebeğimin kabızlık problemi var bir hafta sonunda kaka yapmadığı için fitil verdim 2 kez 3. Haftada yapmayınca doktora götürdüm oda fitil önermiyoruz alışmasın dedi bu şurubu verdi internette hiç iyi yorumlar görmedim şurup hakkında size faydası oldu mu