Sueda2929 Kaç gündür yapmadıgm kalmadı bebeğimn popo deliği yara gbi tuhaf:( trysd hamezinc sudocrem bepantol herşeyi ama herşeyi denedm zeytinyagı:( bi öneriniz varmı
Shlaa Sueda2929 canım bizimde öyle oldu bezden dolayı sudocremi her bez degistirmede sür gecicektir benim bebegimin 3gune geçti kizarikligi birde kırmızı noktalar olusmustu
Deletedmom23113 Sueda2929 sık sık poposunu havalandırın , bezi dolduğu an bekletmeden değiştirin , bir de kantaron yağı kullanın , biz de de vardı şimdi eser yok , her derde deva gerçekten 📌
Ozge22 Sueda2929 hindistan cevizi yağı sürüyorum bende kırmızılık gördüğüm gibi fazlasını pamukla aldırmıyorum üstüne sudocrem şükür işe yarıyor deneyebilirsiniz
Deletedmom23113 Sueda2929 bize komşumuz kendi yapıyor bahçeleri var o veriyor , ama isterseniz aktarlarda vardır kesin , doğal olacak ama doğal alın kesinlikle
Sueda2929 Deletedmom23113 doğalı birz zor bulurm cnm gülsuyunun bile doğalını bulamadm yaşadgm yer küçük biyer
Ycan Sueda2929 merhaba benim de oğluşumun popo deliğinin kenarları yara olmuştu. Böyle çizgi çizgiydi. Doktorum bana hangi pişik kremini kullandığımı sordu. Ben de mustela kullanıyorum. Doktorum onu kullan geçmezse diye de hametan yara kremi yazmıştı. Mustela pişik kremiyle geçti canım.