Sanemkrdmn oğlum 2 haftalık bugün göğsünde fındık büyüklüğünde şişlik farkettim yarın randevumuz var doktora götürücem daha önce başına böyle bişey gelen varmı acaba neden olur bilgisi olan varmı?
Damladerin Sanemkrdmn yok belki süt falan birikmiştir öyle diyorlar ama insallah kötü b şey değildir geçmiş olsun
Baharim Sanemkrdmn benim kızımdada vardı her bebekte olurmus bazıları masaj yapın dıor bazıları ise ellemeyin dıyor ben farkına vardıgımda bebek yag ile masaj yapmıstım bır hafta sonra kendılıgınden gectı
Gfrn Sanemkrdmn canım bizde de vardı doğduğunda kayınvalidem masaj yapın dedi hatta yaptı biraz doktora sordum sakın ellemeyin geçer kendiliğinden çok normal dedi her bebekte oluyormuş sanırım
EsraToprak Sanemkrdmn benim oglumda da olmustu, hic dokunmadim gecti.masaj da iyi degilmis, o yuzden hic dokunmayin geciyor kendiliginden.
Egekizi Sanemkrdmn erkek bebeklerinde sut birikir derler, bebek yagiyla yada losyonunla masaj yap 3-4 dakika 2 saatte bir geciyor canim
Zeynapasel Sanemkrdmn her banyodan sonra annem bebeğimin göğsünü övüyor sut durmasın diye canim belki sut durnustur