Kizlar bebegim yeni 1 aylik oldu, kakasini yapamiyor gunlerdir anca termometre yardimiyla durtunce cikiyo o da her zaman degil, gece gunduz ikiniyor, kip kirmizi oluyo kivranip duruyo oglum , ne masaj fayda ediyo ne baska bisi, gaz sancisi vardi bundan once biogaia kullanioruz.
Bu arada anne sutuyle besleniyor gece 2 kez hazir mama veriyorum. 70- 100 ml arasi sut iciyoruz acaba fazlami geliyor ve demir ilaci kullaniyorum bende kabizlik yapti oglumda buyuzdenmi yapamiyo olabilirmi. Kakasi normal kabizda oldugu gibi degil sadece cok zorlaniyor. Basina boyle bisi gelen varsa tavsiyelerini bekliyorum😔