Shlaa bol bol emzirmek, ne kadar sık emerse o kadar geçer. Benim oğlum da oldu çok şükür emerek geçti. Zaten her çocukta olası bir durum neredeyse bu. Endişe etmeyin. Belki biliyorsunuzdur ama söyleyeyim. Parmağınızı tenine bastırıp çekerseniz ne kadar hızda toparlandıgini anlarsınız. Anlatabildim mi acaba :/ sanki hayır :/ ;D