Arkadaşlar içimi hiç kimseye açamıyorum bebeğim 3 buçuk aylık olmak üzere işe başladım. Memeyi tutmayan bi bebek normal de neyse gecen gün bi şekilde tuttu ve emdi uykulu iken daha sonrasında ben gıdıklanma gibi bi durum yaşadım acaba bu cinsel dürtü mü diye tedirgin oldum ve kendimden çok utandım sanki cinsel anlamda dürtülmüşüm gibi koşullandırdım kendimi halbuki öyle olup olmadığı hakkında bi fikrim bile yok bana öyle geldi ondan sonra emdiği Zamanlarsa hiç o tarz bişey gelmiyor aklıma ama ogun öyle Bi düşünce geçti aklımdan ve ö günden sonra Çok kötü oldum bebeğe karşı kendimi suçlu hissettim sanki ben düzgün bir anne değilim gibi nasıl böyle bişey aklımdan geçer diye düşüne düşüne bi kaç gündür bebeğimden çok uzaklaştım onunla ilgilenemiyorum onu sevemiyorum neden böyle bişey oldu bu neyin nesi nasıl aşacağım bunu halbuki bi kaç gün öncesine kadar bebeğimin yediği içtiği mamayı zerresine kadar hesaplayıp bebeğin bakımına çok önem veren biriydim bi anda böyle bi şey geçti diye aklımdan herşeyden koptum bebekten çok uzaklaştım çünkü kendimden tiksindim