Derya
Bebeğim 8 aylık 1 aylık gebeyim dün kese göründü önce ikiz mi dedi ikinci gördüğü şey kanama imiş bana emzirmeden de olabileceğini söledi , emerken rahim kasları kasıldığından kanama olabilir dedi emmeyi yavas yavas azalt bıraktracgz dedi ben de hocam benim arkadaşlarım emzirdi dedim öle diyince 3 ay daha emsin dedi ve progestan fitil verdi sabh akşam çok canım sıkkın bebeği kaybetme korkusuda var benim gibi olan arkadas varmı varsa siz ne yaptınız