Thatismesra bende sizin gibi bir durum yaşadım 1 hafta önce. Ama bizde benim bademciklerim iltihaplanmıştı ben hastaneye gitmiştim antibiyotik kullanıyordum. Bebeğimde birşey yoktu ve götürmemiştim bir süre sonra ona da geçti. Ateşle başladı Onda 2 -3 gün 38 civarlarında düşmeyen ateş oldu ılık duş aldırdık calpolle düşürmeyi denedik kısa süre düşüp tekrar çıkıyordu. Sonrasında sağlık ocağına götürdüm bakmadan sizden geçmiştir diyerek antibiyotik verdi ogün verdim inanılmaz huzursuzdu ateşi çıkmıyordu ama aynı gece çok ağladı bütün gece salladık, hastaneye götürdüm anlattım boğazları kızarmış dedi ishal de vardı gerçi hala var 3 ve 4. Üst dişleri patladı ona bağlıyorum ishali ve belki de antibiyotiğe. bugün 6.gün. Ancak bugün biraz kendine geldi Yine mızmız ağlak sıfır iştah. Ama ilk zamanlardaki gibi değil yutkunamamak o aylardaki bebek için daha zor tabi. Emmek dahi istemiyordu 11 aylık bu arada benim bebeğimde. Eğer ateşi devam ederse götürün dilerseniz çevrenizden birinden geçmiş olabilir belki. Geçmiş olsun