Uykudan uyarıp emzirme bence o oyurken sende iyiki sütun gelsin ve bol bol sütle emziresin benim oğlumda şuan 2 aylık ilk 1 ay öyle sarılığı durmuştu gözleri falan sapsariydi ben sürekli emzirdim ama dinlenmeyince malum sütünde gelmiyor sana tavsiyem hızlı atlatmak istiyosan bol bol emzirdikten sonra çay kasigiyla mama ver