Daisyy Pyrzmom mamaya doktor tavsiyesi ile mi başladınız? Bebeğiniz ilk ay kaç kg aldı? Nereden anladınız sütünüzün az olduğunu?
frambuazliturti Pyrzmom sadece mama iciyo bebeğim 120 ye geçmştim o dönem 3,5 saatte bir ortalama. 60 cc sütünüz geliyorsa çok iyi ama benim 5 cc filan anca geliyodur
Yasmin6161 Pyrzmom benim bebeğim ağzında biriktiriyor ve hareketlenmeye başladığı zaman doyduğunu hissediyorum
Deletedmom416 Pyrzmom canım Pyrzmom sütünü sağ kaç cc çıkıyor bak ona göre üstünü mamayla tamamla kilosunu 160 la çarp (2 saatte bir veriyorsan 12 ye 3 saatte bir veriyorsan 8 e böl) kaç cc içmesi gerektiği çıkar canım 🌹🌹🌹
Seyma_23 Gizhal emzirmeni tavsiye ederim 18 günlük dahadoymahisi yok onun sürekli sağarsan sütün azalır ve 6 aydan sonra kesilme ihtimali biraz yüksek dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve sürekli emmek isteyebilir
Gizhal Seyma_23 işte keşke emse sürekli versem meme ucunu almıyo resmen kendini itiyo yoksa tabikş bende emdirmeyi herşeyden çok isterim
Kkubu80 Bende 3 saate bir 90 cc veriyorum 40 günlük bebegime doktorumda öyle söyledi zaten 90 gayet normal bence 60 az geliyor memede süt az oldugu icin mecburen mamayla besleniyor ne kadar memeyi de emsede.
Gizemela Benim bebeğim de 50 günlük hem meme hem mama veriyorum. Önce meme veriyorum sonra 30 cc mama doymazsa Bi 30 daha duruma göre takip ediyorum ama versem 90 cc de yer 😀
Kocayanakannesi mrvyldz benim toplamda 30 cc zor çıkıyor ve zamanım da yok açıkçası oğlum hep göğsümde olmak istiyor süt olmasa dahi ordan ayrılınca ağlıyor o yüzden hep göğsümde