Merhabalar 1.5 aylık kızıma anemi teşhisi kondu. Ferrasanol şurup ve folik asit tedavisine başladık. Bir de karadut şurubu yazdı doktor ama istemezsen bunu kullanmayabilirsin dedi, küçücük bebeğe yüklenmemek için ben de karadutu vermiyorum. Bebeğine kansızlık teşhisi konmuş anneler sizin tedavileriniz ne şekilde, verim aldınız mı? Deneyimliler yazabilir mi…