Balteknem Merhaba anneler bugun kizima musleta sampuan siparis ettim ama yagi mi losyon mu kararsiz kaldim ayni gorevi goruyo ama bazisi yag gozenekleri kapiyo diye bazisi losyon yapisik oluyo diyo kullananlar nasil memnunmu hangisini kullaniyo
Babyderin Balteknem ikisinden de memnunum yagını masaj yaparken kullanıyorum losyonu da günlük kıyafetlerini değiştirirken vücuduna kollarına sürüyorum
Balteknem Babyderin gunluk icin cok degil mi bende hergun yikiyorum gerek var mi birde bogazinda kizimin pisik oldu ilerledi sivilce ucu irin sudocrem suruyorum iyi geldi ama losyon iyi yapar miki yuzune suruyomusunuz birde
Babyderin Balteknem ozaman hassas alerjik ciltler olan için losyonu var mustelanın onu kullanın bence ben yüzüne alerjik cilt kremi kullanıyorum çok kuru . Hergün minik minik sürüyorum güzel kokuyor duştan sonra
Balteknem imgesi yag masaj icin besleyiciz losyon herlde gunluk daha iyii ayni sey diyolar ama blmyrm😅😑
imgesi Balteknem Aynen kuzum yağı biliyorum ama hakikaten losyonu ne işe yarıyor Onu anlayamadım yani 🤣 ha sorarsan aldın mı aldım ama bir sor bakayım niye aldım bilmiyorum dedim belki bir gün işe yarar 😂😂😂
imgesi Balteknem wala canm.ben aldm ama kullanmyrm ya masaj yaocaksamda yapiom cocugun vucuduna suresim.gelmio ya