Sultee öncelikle sakin olun:) oğlunuz mamayı almamakla iyi etmiş . Gogsunuz sadece oğlunuza yetecek kadar süt üretiyor, buna halk arasında göğüs terbiye olmuş derler. Bu iyi bişey. Bebeğin memeyi çekim gücü kuvvetilidir. Mama yerine bol bol su için 2 saati gecirmeden emzirin. Sağlıkla büyüsün kuzunuz:)