Bebeğim uykuya dalamıyor tam daldı gibi oluyor en ufak bi ses te ses te olmasa direk uyanıyor kundak yapıyorum yine aynı yarım saate bir uyanıyor en fazla uyuduğu yarım saat neden sürekli uyanıyor anlayamıyorum gece gündüz böyle siZin bebekleriniz de böyle mi ya
çok yoruldum artık 37 günlüğüz