Melozb Muazzez49 Merhaba hocam, biz de Muş’a atandik. Forumdan orada orada oturduğunuzu okudum. Ana sınıfına baslayacak kızım var. Hem merkezî olsun hem de hangi okul/anaokulu yakinsa ona yakın olsun istiyorum. Fikir verirseniz çok sevinirim 🙏
Muazzez49 Sedahiraa asker ve polislerin gitmesini bekleyin bence arkadaşım Muş’a atandı ev bulamadık doğru düzgün
Muazzez49 AlmilaDoga 4 senedir Muş’ta öğretmenim norm fazlası olduğum için geldim ama ocakta başlamadım ama doğumdan dolayı
Zeynepasmin Merhabalar :) bende öğretmenim. Muşluyum. Ve muşta oturuyorum. Kiralık ev bulabilirsem yardımcı olmaya çalışırım
ktnzehra49 Gul35 eniştem bulanıklı emlakçı tanıdığı var mı bir sorayım ona haber veriyim size rica ederim ne demek yardımcı olabilirsem ne mutlu bana 🥰
Gul35 ktnzehra49 çok mutlu olurum ya iki çocuğum var biri bebek daha kira fiyatı hic önemli değil yeter ki ev temiz olsun sizden haber beklicem
ktnzehra49 Gul35 merkezde tutsanız eşiniz gidip gelse olmaz mı bence öyle güzel kullanışlı ev yok bulanıkta