Mrb arkadaşlar. Bebegim anne sütü alıyor Tadimlara başladık daha 3gun oluyor 6 ay 6 günlüguz yoğurtla başladik 3 gün yoğurt 4.gun bir kaşığı kadar havuç yedi . vücudu herhangi bir değişiklik göstermedi bebeğimin ama iki gecedir gece uykusuna geçerken çok ağlıyor sizlerinde bu şekilde oldu mu?nasıl ilerlememiz gerekir acaba