balcicegin_annesi Bilginiz var mı ? Sürekli ağzı ıslak önü ıslak önlüklerini takıyorum hemen o da ıslanıyor normal mi ben hiç karşılaşmadım yani
Duygusm balcicegin_annesi Ağız kontrolünü tam sağlayamadıkları için bazı bebeklerde oluyor, normal diye biliyorum.
Seda_123 balcicegin_annesi Normal canım 5 aylık olduk dahada çoğaldı bizim 2.ayımızdan beri akıyordu hatta dişi mi çıkacak acaba diye düşündüm ama daha çıkmadı
Ceydakoruc balcicegin_annesi 40 günlükken başladı sırf bunun doktora gittim ve doktor tamamen normal olduğunu, salya salgılanmasının başladığını falan söyledi
balcicegin_annesi Duygusm Seda_123 Ceydakoruc BirBabaHindi gmz91 Gulmrt Cok teşekkür ederim herkes aynı şeyi söylemiş demek doğru ☺️🙏 içim rahatladı sağolun
gmz91 Benim kızımda 2,5 aylık sizin dediğiniz gibi salya akıyor tükürük bezleri yeni çalışmaya başlıyor daha hepsini yutamıyor sanırım bide sürekli tükürüğünü boğazına kaçıyor