Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim yeni 3 aylık oldu. 40 günden sonra gündüz uykuları hafiflemeye başlamıştı. Ben de göğsümde uyutuyordum. Danıştığım çocuk gelişimcisi de 4 aya kadar bunun zaten olması gereken şey olduğunu söylemişti.
Ancak gitgide bu uykular zorlaştı. Kucakta bile kuş uykusu uyuyor. Omzumda uyurken gezdirirsem biraz daha rahat oluyor ama sadece birazcık. Zaten omzum ağrıyor bir yerden sonra. Yatırsam kısa sürede ağlayarak uyanıyor. Yüzüstü de denedim ama nadir uyuyor öyle de. Yani uykular bir cebelleşme halini aldı. Başka bir derdi de yok çok şükür. Bir biz mi böyleyiz yoksa sizde de aynı şeyler oluyor mu? Zamanla biraz düzelir mi? Bir de atak dönemi nedeniyle sanırım gece de çok hareketli. Uyku arasında bile öğrendiği hareketleri yapıyor, kundağa direniyor 🤦🏻♀️ Uyku kitaplarında hep aynı tavsiyeler var, hiçbiri benim sorunumu çözemiyor.