Mrsozel Kızlar bebeğim 28 günlük oldu ve nefes alırken bazen zorlanıyor hıık diye ses çıkarıyor. Yenidoğanlarda oluyor mu yoksa bi problem mi var acaba?
Serrax Mrsozel merhaba tam da bebeğimde olan şeyi sormuşsunuz cevap gelmemiş ama siz ne yaptınız acaba? Biz de 24 günlüğüz geçer diye bekledim ama hala aynı canımı sıkmaya başladı
Duygusuz Mrsozel Mrsozel benim bebegim de öyleydi hatta hala öyle suan 2 aylık ilk zamanlar bizde korktuk hasta mı ettik falan diye hatta eşim acile götürcekti Cocuk Dr umuz normal dedi cigerleri ni falan da dinledi sorunun yok yenidogan larda oluyor burun delikleri vs dar oldugu için öyle oluyor korkmayın dedi
Mrsozel Serrax hiç canını sıkma canım biz şu an 10 buçuk aylık olduk hiç bişi kalmadı yenidoğan şeysiymiş herhalde ilk bebek olunca insan bilemiyo normal mi değil mi bişi yapmalı mıyım diye ama belli bi süre sonra geçiyo kendini toparlayınca merak etme
Mhrbngny Gamzeser evet ağzı açık genelde kapıyorum ama burnundan nefes aliyo genelde tamam rahat bisey yok diyorum bi bakıyorum ve geniz den ses geliyo genzimizi temizlemek isteriz ya hirilti gibi rahatlayamiyo sanki
Mhrbngny Gokalpsmom06 hergün temizliyorum aspiratör le serum fizyolojik kullanmadım hiç ama normal aspiratör
Rabiakutlular Duygusuz aynı şeyi bizde yaşadık dün hastaneye gittik biseyi yok dedi doktorumuz. Yeni doğanların çoğunda oluyor demekki
Ye2020 Mrsozel benim oğlumda vardı doktor bir teşhis söyledi ama aklımda kalmadi bazı bebeklerde gırtlak geç sertlesiyormus o yüzden o ses dedi bende çok korkmuştum ama geçti resmen çocuk düdük gibi ötüyordu hele meme emerken tikaniyordu
durununannisi__08 Mrsozel bende 1 ay 11 gunluguz bizimde vardi hala var doktorum solunum yolu dar gece yatarken reflu yataginda yatir demisti 1 2 yasina kadar duzelir demisti balonun havasini alirsiniz ince tiz bi ses cikarya benim kziim ole ses cikartyo
Hgt Mrsozel yenidoğan bebekler bizden daha farklı bir yapıya sahiptir. Onlar nefes alırlarken ses çıkarırlar çok normaldir. Korkulacak bişey yok yani bitanem. Biz de öyleydik. Çok şüphe ediyorsan doktora götür yinede 🤷♀️