Kuzular benim kızım 3 aylık karma besleniyoruz hem mama hem anne sütü. Doktorum sen karma beslediğin için 4. Ayda ek gıdaya geçebilirsin dedi. Şimdi biz ek gıdaya geçince aptamil mama numaramızı da değişcez mi. Normalde biliyorsunuz 6 aya kadar 1 numara kullanılıyor ?