Yeniann3 merhaba canım, seni çok iyi anlıyorum aynı durum bizde de var. Bizim hatta 1.5 ay oldu hala geçmedi sarılığı. İleri tetkik için sürekli kan alınıyor ve içim gidiyor mahvoluyorum her seferinde psikolojim alt üst… bizim nedenimiz ab kan uyusmazlıgından ötürü sarılık uzamış dendi. Demir takviyesi yapıldı onu kullanıyoruz şimdi ama geçmedi hala bekliyorum hatta sarılık şu an ikinci planda kaldı bebegimin kansızlıgı cıktıgı icin. Siz sonuç alabildiniz mi nedeni neymiş?