Sueda2929 siz ne giyiyosaniz bi kat fazlasi olması gerekiyo, bizim ev de serin biz kisakollu duruyoruz ama çocuklara ince bı uzunkollu giydiriyorum, usuyup uzun kollu giyersem kendim onlara da yine ince bi yelek daha giydiriyorum. Daha hiç kisakollu giydirmedim küçüğe. 4 ayligiz bizde