Elanurmoms Hayırlı uğurlu olsun🥰 Biz gazdan çok çektik. Birçok marka gaz damlası var. Deneyip bebeginize ha gisi iyi geliyorsa seçersiniz. Biz biogai ve sonrasında sab simplex kullanmıştık. Aman aman bir faydasını görmedim. Gaza hiçbir şey kesin çözüm değil. 3 ay zorluyor genelde. Ben her sabah tane kimyon demleyip içtm, o dönem hiç kurubaklagil yemedim.