Merhabalar
Korse giymeseniz bile (belki sıkıştırmak istemezsiniz yarayı ben giyememiştim) yüksek bel külot giyin. Dikiş yerinize denk gelmesin külodunuz o da tahriş eder. O his bir süre devam edecek ben 2 aylık anneyim bazen hala acıma yapabiliyor. Kolay değil 7 kat kesildi büyük bir ameliyat sezaryen. Zamanla iyileşeceğiz