2 buçuk aylık oğlum var. Meme reddi ve mama seklindeyiz. Mamadan çok bunaldm meme mi emmio canım sıkılıo.. sütüm idare eder çokta yok. Ek gıda zamanını dört gözle bekliorm hazır mamalardan vermek asla istemiorm artık . Şimdiden ek gıda ile ilgili fikir almak istiorm tarif olur nasıl yapmam gerektiği olur nerden başlamam gerektiği ne ile başlamam gerektiği biraaz bilgi verirmsnz