Merhaba sevgili anneler, bebeğim 3 aylık oldu henüz 6,5 kiloluk. Daha araba almadık. Böyle evin önüne parka çıkıp bebeğin hem hafif oturarak ana kucağındaKi pozisyon gibi etrafı izlemek ve dışarıda rahat uyumak için. Hem sonradan bebek tam oturmaya başladığında baya kullanacağım ve soğuk havada da korunaklı olan bir araba arıyorum 😬😬 Kullandığınız önerdiğiniz uygun fiyatlı araba modelleri paylaşırsanız sevinirim🌸