Merhaba anneler bebeğim 2 aylık ilk zamanlardan bu yana boğazında bir hırıltı var. Geceleri artıyor özellikle gunduzleride sanki böyle boğazımızda balgam olurda yutkunamayız ya . Aynı öyle gibi böyle orada duran birşey var sanki. Bu beni çok üzüyor..
Çocuk doktoruna göturdüm o an yapmadı ama videoya çekmiştim gösterdim her bebekte olur bu bazen 6 ay bazen 1 yasa kadar olur korkmayın dedi ama. Çocuğumu oyle gördükçe çok yoruluyor gibi Çünkü sanki nefes alamıyor boğazında düğümlü birşey var gibi.gargara yapıyor gibi sürekli bogazi
Balgam olabilir mi ? Evde yapabileceğim birşey var mı?