Anneler 11 aylık bir kızım var formul mama içiyor ek gıda yemiyor yediremiyorum kaşıgı eliyle itiyor sinir olmaya başladim bitek benim çocugum mu yemiyor diye düşünüyorum çorba 2 3 kaşık alıyor ama doyana kadar yemiyor mama ıstiyor devamlı ne yapmam lazım bi bilginiz varmi