Babynurse anneliğimin annelikten bambaşka bişeye büründüğü aydı 4. Ay. Zıplayarak emzirmek mi dersin, kışın ortasında kanguruyla balkonda 2 saat dikilip mahalleye karşı pış pış diye uyutmak mı dersin.. Resmen anneliğin zor gibi başladığı ve sen daha bişe görmedin al sana annelik diyerek 4. Ay atağına balıklama atılmışlığın adıdır o dönem bende 🤦♀️