Sevgili anneler merhaba 6 buçuk aylık bir kızım var ve diş çıkarma dönemindeyiz . emen bir bebek ve geceleri yaklaşık 20 gündür saat başı kalkıp gözler kapalı ağlıyor bende emzik hiç tutmadı için emziriyorum uyuyo normal de odasında uyuyordu hep 3. Aylık olduğundan beri şimdi yanıma aldım çünkü odaya git gel mahfoldum anne yanı beşiğizde var odamızda ondada yanımdada aynı 45 dk 1 saat sonra yine aynı . Şuan diş döneminde olduğumuz için bir uyku eğitimi vermelimiyim yada ne yapmam gerekiyor. Dişten dolayımı yoksa meme arayıpta bulamadığından mı uyanıp ağlıyor anlayamıyorum. Ciddi uykusuzuz ikimizde bir fikir verin yardımcı olabilecek deneyimli anneler lütfen 🙏🏻